söndag, september 13, 2009

Snart är helgen slut!

Jaha, då börjar helgen lida mot sitt slut. Hur gick det till kan man undra? Det har inte blivit så mycket gjort för min del, förutom det vanliga som att tvätta, laga mat ta hand om barnen.

Mannen har hållit på ute i nya garaget hela helgen, han har målat och burit in alla grejjer som vi har haft ute under pressenningar. Rasmus har varit med sin pappa och hjälpt till, eller grejjat som han säger. Detta med garaget har varit årets stora projekt, förut hade vi ett jättefult skjul som tog upp hela vår baksida, det började vi med att tömma och riva i våras. Sen i sommras byggdes det nya upp och gräsmatta har anlagts, det är sådan STOR skillnad, det är underbart att sitta i köket och kunna titta ut nu utan att se ett stort fult uthus. Jag ska se om jag kan hitta lite före och efter bilder.

Min stora tjej har lekt med sin kompis Julia hela helgen, jag har knappt sett henne, men det är kul att de trivs tillsammans. Så egentligen har det varit Smilla och jag i helgen. Ja och FarmVille på facebook...detta FarmVille är vanebildande! Vänta lite jag måste bara skörda lite...nu är jag tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar