lördag, oktober 03, 2009

Länge sedan man skrev här....

Ja det var ett tag sedan jag uppdaterade bloggen...men det har bara inte blivit av. Det har varit fullt upp med, babysång, öppnaförskolan och annat kul. Det största som hänt är väl att jag klippt av mig mitt hår...jag vet inte än om jag trivs eller är nöjd, men jag tror att det känns bra. Får se om jag får till någon bild...

Förra veckan hade ju min pojke ögoninflammation och denna vecka var det lillasysters tur, inte kul men det är ju bara att bita ihop och ta sig i genom det. Det har inte blivit så mycket sytt även fast ambitionen och idéerna finns där. Vet inte varför men dagarna har en förmåga att försvinna och så har jag lagt lite fokus på att komma igång och röra på mig lite mer har ju lite mamma kilon kvar som ska bort. Jag vill komma i mina brallor som ligger i garderoben och samlar damm.

Nä nu ska tag ta och ta tag i en mössbeställning jag fick här om dagen! Sen kanske sy klart bodyn som jag börjat på till Smilla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar