måndag, augusti 09, 2010

Väska


Sydde en väska tidigare i somras som jag blev väldigt nöjd med, det enda som inte blev bra är att axelremmen blev en aning kort, tyvärr. Inuti är det ett fack med dragkedja för tex mobiltelefonen, har även sytt fast en kabinhake för att sätta fastnycklarna i (de brukar ju ha en förmåga att hamna i botten på väskan)... Väskan är ganska liten, plånbok, nycklar och moblitelefonen + lite till får plats. Innan jag börjar jobba igen hoppas jag att jag hinner med att sy en större väska att ha som jobbväska.
Idag har jag sytt en väska till mina barns kusin som fyller 5 år på torsdag, bildbevis kommer. Lilltjejen fick vara med mig i mitt syrum och det gick faktiskt bra hon struntade i trappan. Rasmus har för övrigt börjat förskolan idag igen så här hemma är det lugnt nu, jag njuter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar