söndag, augusti 08, 2010

Vill sy, men...

Vill gärna sy...problemet är bara att mitt syrum flyttat ut till vårt garage, det är både positivt och negativt. Det negativa är att det är svårt att sy där ute när Smilla är vaken, finns en trappa där att klättra upp för och många andra aj aj grejjer. Rasmus kan ju följa med ut och det brukar han, han tar med sig några bilar och så är han nöjd. Det positiva är att jag har en plats som är bara min och att jag får vara ifred när jag går ut dit! Det som står på schemat just nu är att sy en present till mina barns kusin som blir 5 år på torsdag. Sedan är det att sy mössor som jag nämnt tidigare. Håller på och filurar på ett mönster på en babymössa...vi får väl se vad det blir av det. Sedan är jag så sugen på att köpa nya tyger men jag har redan för mycket tyger måste göra något av dem först och så tillåter inte min plånbok tyginköp just nu, tyvärr. Hoppas kunna komma ut i min syatelje ikväll. Ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar